Aetas blog
Podjetje AETAS smo ljudje, ki spodbujamo in uresničujemo kreativno miselnost na področju farmacevtskega marketinga in verjamemo v dolgoročne odnose na vseh področjih življenja. S članki v našem spletnem blogu vas bomo redno seznanjali z novostmi na področju farmacevtskega marketinga in vam tu in tam ponudili uporabne nasvete za učinkovito delo.
Zakaj bi morali pošiljati newslettre in e-mail kampanje?
V podjetju Aetas že dlje časa pošiljamo uspešne newslettre in e-mail kampanje za naše stranke. Kdor jih redno uporablja kot del svoje marketinško informativne kampanje, je z njimi več kot zadovoljen. Open rate ali delež naslovnikov, ki odprejo našo pošto, je...
Podjetje brez odličnih sodelavcev sploh ne more obstajati
Ob koncu prvega polletja sem govorila z direktorico podjetja Aetas, mag. Vanjo Badovinac. Vanja ima za seboj bogato poslovno kariero in tudi Aetas vodi odlično. Njen način vodenja zagotovo ni stereotipen, kar bo potrdil vsak, ki dela z njo. Leto 2020 nam je v prvi...
Kje se pri vstopu zdravila na trg največkrat zalomi?
Nataša Jalen je zunanja sodelavka podjetja Aetas. Pomaga vam lahko pri pogovorih z inštitucijami, s katerimi je potrebno doseči dogovor o višini cene vašega zdravila. Izkušenj iz farmacije ji ne manjka, saj že več kot 24 let dela v tem miljeju. V današnjem intervjuju...
Razlika med marketingom izdelkov Rx in OTC ter »ostalimi« izdelki
Vse več farmacevtskih podjetij se odloča za vstop na trg prehranskih dopolnil, kozmetike ali medicinskih pripomočkov, za katere ne velja naročilnica. To celotno skupino izdelkov bom v nadaljevanju imenovala »ostalo ali tržno blago«. Takrat se znajdejo na popolnoma...
Emocionalno zrel vodja uspešno krmari v krizi
Izredne situacije zahtevajo prilagojen stil vodenja. Trenutno živimo v času, ko se je večini porušil ustaljen način življenja in mnogi se bojijo tako za svojo osnovno preskrbljenost kot tudi za svojo varnost. V tem času je potreben drugačen način vodenja: način, ki bo...
Zakaj je Dušan med vožnjo s strokovnim sodelavcem vedno sopotnik?
Dušan Rusić je farmacevt, vodja prodaje, ICF coach, kvalificirani SDI facilitator in certificirani DISC trener. Zabaven, zanesljiv, iznajdljiv, po DISC*u rumene barve. Naš sodelavec je že pet let in skupaj z njim smo kakovost dela strokovnih sodelavcev na terenu...
Ne zamudite digitalnega vlaka – vaša konkurenca je že na njem.
Marec 2020 nas je vse naučil digitalno komunicirati. Če smo se še februarja lahko digitalu izogibali, se mu danes pač ne moremo več. Postal je stalnica našega poslovanja – na vseh koncih: v podjetju in izven podjetja. Po nekaj tednih privajanja ste zdaj gotovo že...
Kako sprejemati odločitve glede marketinških aktivnosti v času krize
V obdobju kriz varčujemo na vseh področjih, vendar pa ni dobro varčevati na napačnih mestih. Vaš budget prilagajajte glede na potrebe vaših kupcev in uporabnikov ter na potencial izdelka v danem trenutku.
7 nasvetov za dober izkoristek časa v „karanteni“
V teh dneh v glavnem delamo od doma in kaže, da bo še nekaj časa tako. Vsemu navkljub je to stanje idealna priložnost za povezovanje s spletnimi orodji, ki nam omogočajo redne stike z ekipo, čeprav ni nikogar v pisarni.