Inovativne terapije
Oblikovanje trženjske strategije v svetu redkih bolezni
Strokovni seminar za zaposlene v farmacevtski industriji

Zakaj je seminar uporaben?
V svetu redkih bolezni ni prostora za generične pristope. Ni množice – so posamezniki, ki odločajo. Zdravniki, ki niso vedno del klasičnih specializacij. Bolniki, ki pogosto niso povezani v skupnosti. Če jih želimo doseči in opolnomočiti, potrebujemo drugačne prijeme: povezovalne, strateške, empatične.
Seminar je namenjen:
- vodjem trženja in prodaje v farmacevtskih podjetjih,
- produktnim vodjem, vodjem blagovne znamke in vodjem ključnih kupcev (KAM) na področju redkih bolezni,
- vodjem medicinskih oddelkov, povezovalcem z medicinsko znanostjo (MSL) ter medicinskim svetovalcem (medical advisor),
- drugim, ki sodelujejo z zdravniki in bolniki v zahtevnih terapevtskih nišah.
Poglobili boste svoje razumevanje

Kako prepoznati vodilne mnenjske voditelje in jih vključiti v strokovno mrežo?

Kako poiskati bolnike ter jih vključiti v projekte – ob spoštovanju njihove zasebnosti in občutljivosti?

Zakaj pri redkih boleznih ne iščemo obsega, ampak doseg?

Kako komunicirati s strokovno javnostjo in bolniki, ko ni klasičnih poti in smo omejeni z zakonodajo?
Program seminarja
- Razumevanje sveta redkih bolezni
- Zakaj klasični farmacevtski trženjski prijemi niso primerni
- Vloga zdravnikov: kdo so vodilni mnenjski voditelji in kako jih prepoznati
- Vključevanje bolnikov: etika, občutljivost in priložnosti
- Oblikovanje strokovno-bolniških mrež
- Kako prilagoditi komunikacijo različnim ciljnim skupinam
KDAJ?
10. junij 2025 od 9:00 do 12:00
PS Nama, konferenčna soba
Tomšičeva 1, Ljubljana (2. nadstropje)
340,00 EUR + DDV na udeleženca
Predavateljici

dr. Nataša Jalen
Osrednja predavateljica
Moja strast je oblikovanje trženjskih strategij za vzpostavljanje okolja, ki bo ozaveščeno in odprto za inovativne možnosti zdravljenja na nišnem področju redkih bolezni. Bogate in dolgoletne izkušnje, različne pozicije v farmacevtski industriji ter izzivi, ki so jih prinesla inovativna zdravila, so me vodili v poglobljeno raziskovanje ter nadgradnjo trženjskih pristopov, ciljanih za to področje. Zaznala sem neizpolnjeno potrebo po inovativnih tržnih pristopih, ki ustrezajo etično in zakonodajno zahtevnemu področju. Rezultat je trženjski model skupaj s priporočili za vse deležnike, ki so del zgodbe redkih bolezni. Svoje znanje z veseljem delim z vami, z upanjem, da bolnikom skupaj omogočimo hiter dostop do zdravljenja.

Mag. Vanja Badovinac
Komunikacija o redkih boleznih
V družbi Aetas že vrsto let sodelujem pri različnih komunikacijskih projektih, še posebej sem aktivna na področju redkih bolezni. V tem občutljivem in strokovno zahtevnem okolju je ključno graditi zaupanje – med farmacevtsko stroko, zdravniki, bolniki, njihovimi bližnjimi, društvi ter širšo javnostjo. Verjamem v moč premišljene, empatične in hkrati strokovno utemeljene komunikacije, ki ustvarja prostor za boljše razumevanje bolezni ter omogoča hitrejši dostop do inovativnega zdravljenja. Na seminarju bom, ob dr. Nataši Jalen kot osrednji predavateljici, z vami delila konkretne izkušnje iz prakse in predstavila uspešne modele komuniciranja, s katerimi se farmacevtska podjetja na področju redkih bolezni danes najpogosteje srečujejo. Skupaj bomo raziskali, kako lahko vaše sporočilo pride do pravih ljudi – na pravi način.
Več o programu
- Kaj označuje termin “redka bolezen”?
- Zakaj gre pogosto za nevidne bolnike / skupnosti?
- Kakšna so prepričanja različnih deležnikov o redkih boleznih?
2. Zakaj klasični farmacevtski trženjski prijemi niso primerni
- Pri redkih boleznih ne govorimo o obsegu, temveč o dosegu
- Oblikovanje korakov ciljnega trženja
- Zakonski in etični okviri
3. Vloga zdravnikov: kdo so vodilni mnenjski voditelji in kako jih prepoznati
- Kako delujejo strokovna omrežja v nišnih področjih
- Kako pridemo v stik z zdravnikom, ki se z določeno boleznijo dejansko ukvarja
- Kakšna je vloga vodilnih mnenjskih voditelj pri obravnavi redke bolezni
4. Vključevanje bolnikov: etika, občutljivost in priložnosti
- Kako najti bolnike in kako pristopiti – ob spoštovanju njegove zasebnosti
- Kaj pomeni »vključevanje z dovoljenjem« in kaj pomeni soustvarjanje
- Kako uporabiti osebne zgodbe, ne da bi bile manipulativne ali stereotipne
5. Oblikovanje strokovno-bolniških mrež
- Kako oblikujemo mrežo, v katero vključimo vse pomembne deležnike pri vstopu novega zdravila sirote na trg?
- Kako ustvarimo sinergijo s strokovnimi društvi, centri, referenčnimi zdravniki
- Primeri dobre prakse: majhna pobuda, velik doseg
6. Kako prilagoditi komunikacijo različnim ciljnim skupinam
- Zdravnik, ki išče podatke in bolnik, ki išče razumevanje
- Kako ločiti informiranje, izobraževanje in ozaveščanje
- Kanal, format, ton – zakaj je vse pomembno
Vas zanima, kako oblikovati trženjske strategije?
Prijavite se!
Po uspešni prijavi boste v dveh delovnih dneh na vpisani e-naslov prejeli predračun za vplačilo kotizacije.
Vaše osebne podatke bomo uporabljali zaupno in izključno za namen, za katerega smo pridobili vašo privolitev, ter jih ne bomo posredovali tretjim osebam. Vašo zasebnost obravnavamo v skladu z določili Splošne uredbe o varstvu podatkov in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2). Več informacij o zbiranju, obdelavi in varovanju osebnih podatkov si lahko preberite v naši Politiki zasebnosti.