Inovativne terapije

Oblikovanje trženjske strategije v svetu redkih bolezni

Strokovni seminar za zaposlene v farmacevtski industriji

Komunikacija v farmacevtski industriji

Zakaj je seminar uporaben?

V svetu redkih bolezni ni prostora za generične pristope. Ni množice – so posamezniki, ki odločajo. Zdravniki, ki niso vedno del klasičnih specializacij. Bolniki, ki pogosto niso povezani v skupnosti. Če jih želimo doseči in opolnomočiti, potrebujemo drugačne prijeme: povezovalne, strateške, empatične.

Seminar je namenjen:

  • vodjem trženja in prodaje v farmacevtskih podjetjih,
  • produktnim vodjem, vodjem blagovne znamke in vodjem ključnih kupcev (KAM) na področju redkih bolezni,
  • vodjem medicinskih oddelkov, povezovalcem z medicinsko znanostjo (MSL) ter medicinskim svetovalcem (medical advisor),
  • drugim, ki sodelujejo z zdravniki in bolniki v zahtevnih terapevtskih nišah.

Poglobili boste svoje razumevanje

Kako prepoznati vodilne mnenjske voditelje in jih vključiti v strokovno mrežo?

Kako poiskati bolnike ter jih vključiti v projekte – ob spoštovanju njihove zasebnosti in občutljivosti?

Zakaj pri redkih boleznih ne iščemo obsega, ampak doseg?

Kako komunicirati s strokovno javnostjo in bolniki, ko ni klasičnih poti in smo omejeni z zakonodajo?

Če želimo bolnike doseči in jih opolnomočiti, potrebujemo drugačne prijeme: povezovalne, strateške, empatične.

Program seminarja

Pridobili boste:

  • Razumevanje sveta redkih bolezni
  • Zakaj klasični farmacevtski trženjski prijemi niso primerni
  • Vloga zdravnikov: kdo so vodilni mnenjski voditelji in kako jih prepoznati
  • Vključevanje bolnikov: etika, občutljivost in priložnosti
  • Oblikovanje strokovno-bolniških mrež
  • Kako prilagoditi komunikacijo različnim ciljnim skupinam

KDAJ?
10. junij 2025 od 9:00 do 12:00

KJE?
PS Nama, konferenčna soba
Tomšičeva 1, Ljubljana (2. nadstropje)
CENA
340,00 EUR + DDV na udeleženca

Predavateljici

dr. Nataša Jalen
Foto: Osebni arhiv

dr. Nataša Jalen

Osrednja predavateljica

Moja strast je oblikovanje trženjskih strategij za vzpostavljanje okolja, ki bo ozaveščeno in odprto za inovativne možnosti zdravljenja na nišnem področju redkih bolezni. Bogate in dolgoletne izkušnje, različne pozicije v farmacevtski industriji ter izzivi, ki so jih prinesla inovativna zdravila, so me vodili v poglobljeno raziskovanje ter nadgradnjo trženjskih pristopov, ciljanih za to področje. Zaznala sem neizpolnjeno potrebo po inovativnih tržnih pristopih, ki ustrezajo etično in zakonodajno zahtevnemu področju. Rezultat je trženjski model skupaj s priporočili za vse deležnike, ki so del zgodbe redkih bolezni. Svoje znanje z veseljem delim z vami, z upanjem, da bolnikom skupaj omogočimo hiter dostop do zdravljenja.

Vanja Badovinac
Foto: ©Miran Juršič

Mag. Vanja Badovinac

Komunikacija o redkih boleznih

V družbi Aetas že vrsto let sodelujem pri različnih komunikacijskih projektih, še posebej sem aktivna na področju redkih bolezni. V tem občutljivem in strokovno zahtevnem okolju je ključno graditi zaupanje – med farmacevtsko stroko, zdravniki, bolniki, njihovimi bližnjimi, društvi ter širšo javnostjo. Verjamem v moč premišljene, empatične in hkrati strokovno utemeljene komunikacije, ki ustvarja prostor za boljše razumevanje bolezni ter omogoča hitrejši dostop do inovativnega zdravljenja. Na seminarju bom, ob dr. Nataši Jalen kot osrednji predavateljici, z vami delila konkretne izkušnje iz prakse in predstavila uspešne modele komuniciranja, s katerimi se farmacevtska podjetja na področju redkih bolezni danes najpogosteje srečujejo. Skupaj bomo raziskali, kako lahko vaše sporočilo pride do pravih ljudi – na pravi način.

Vas zanima, kako oblikovati trženjske strategije?

Prijavite se!

Po uspešni prijavi boste v dveh delovnih dneh na vpisani e-naslov prejeli predračun za vplačilo kotizacije.

Vaše osebne podatke bomo uporabljali zaupno in izključno za namen, za katerega smo pridobili vašo privolitev, ter jih ne bomo posredovali tretjim osebam. Vašo zasebnost obravnavamo v skladu z določili Splošne uredbe o varstvu podatkov in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2). Več informacij o zbiranju, obdelavi in varovanju osebnih podatkov si lahko preberite v naši Politiki zasebnosti.

Za več informacij nam pišite na akademija@aetas.si ali pokličite 051 652 344.