Preplet besed in zdravja

Kako učinkovito komunicirati v farmacevtski industriji

Izobraževanje o učinkovitem komuniciranju in njegovem strateškem pomenu za uresničevanje poslanstva ter doseganja poslovnih ciljev farmacevtskih podjetij

Komunikacija v farmacevtski industriji

V farmacevtski industriji je učinkovito komuniciranje ključno za krepitev zaupanja, gradnjo ugleda in dolgoročni uspeh podjetja.

Pravilno načrtovana in izpeljana komunikacija lahko vašemu podjetju prinese večjo prepoznavnost, zvestobo ključnih deležnikov in kredibilnost, obenem pa motivira zaposlene, da postanejo vaši najboljši ambasadorji.

V družbi Aetas smo s strokovnjaki zasnovali celovito izobraževanje, ki se osredotoča na izboljšanje komuniciranja s ključnimi deležniki – od zaposlenih in bolnikov do poslovnih partnerjev, dobaviteljev, medijev in splošne javnosti.

Program izobražuje, kako lahko učinkovita in usklajena komunikacija na vseh ravneh prispeva k uspehu vašega podjetja, hkrati pa vam ponuja orodja za odgovorno komuniciranje o zdravilih in zdravstvenih temah v skladu z zakonodajo.

Predavateljice

Katarina Klemenc
Foto: ©Črt Piksi

Mag. Katarina Klemenc

Sem strokovnjakinja korporativnega komuniciranja z več kot 30-letnimi izkušnjami.

Ponosna sem, da sem uspela postaviti enega najkakovostnejših timov sodelavcev za korporativno komuniciranje v regiji, da sem vzpostavila kakovostne in trdne odnose z društvi bolnikov ter vrsto nevladnih organizacij, da smo skupaj zgradili ali utrdili pomembne družbeno odgovorne programe. Predvsem pa sem ponosna na prekrasne medčloveške odnose, ki sem jih stkala v tem času.

Vanja Badovinac
Foto: ©Miran Juršič

Mag. Vanja Badovinac

Ponosna sem na svoje dolgoletno uspešno delovanje v farmacevtskem marketingu, kjer poleg vodenja sodelavcev operativno izvajam tudi številne projekte. Čeprav je združevanje obeh vlog pogosto naporno, trdno verjamem, da prav izkušnje z operativnim delom omogočajo boljše razumevanje izzivov, s katerimi se soočajo različne ekipe sodelavcev.

Strast do dela, znanje, izkušnje in odgovornost so po mojem mnenju ključni dejavniki za uspeh in zadovoljstvo naročnikov, sodelavcev in ostalih deležnikov, ki so jim aktivnosti namenjene.

Sergeja Širca
Foto: ©Miran Juršič

Sergeja Širca

Iz besed sestavljam zgodbe že odkar vem zase. Kot novinarka sem jih dobro desetletje pisala za različne slovenske medije, v zadnjih 15 letih pa zgodbe ustvarjam predvsem za ozaveščanje o bremenu raznolikih zdravstvenih težav.

Trdno verjamem v moč pozitivne in iskrene verbalne komunikacije. Pameten pogovor lahko zaustavi vojno in doseže mir – torej so prave besede učinkovite tudi pri soočanju z drugimi izzivi. Čudeže delajo tudi pri ozaveščanju ljudi o naši odgovornosti za ohranitev največje vrednote: zdravja.

Barbara Brglez
Foto: ©Miran Juršič

Barbara Brglez Ljubič

Že vrsto let uspešno delujem na področju digitalnih projektov in upravljanja družbenih omrežij, kjer združujem strateško načrtovanje s kreativno izvedbo.

Strast do digitalnega sveta in nenehno spremljanje trendov mi omogočata ustvarjanje inovativnih projektov, ki dosežejo občinstvo in vzbudijo njihovo zanimanje.

Verjamem, da je uspeh vsakega digitalnega projekta odvisen od premišljene strategije, skrbno načrtovane vsebine in odlične komunikacije.

Program izobraževanja

1. dan:

  • Temelji strateškega komuniciranja (komunikacijski načrt, korporativna blagovna znamka, trajnostno komuniciranje, družbena odgovornost, krizno komuniciranje).
  • Interno komuniciranje in blagovna znamka delodajalca (zaposleni kot ambasadorji podjetja).
  • Odnosi z mediji (načrtovanje dolgoročnih in učinkovitih odnosov z mediji).
  • Odnosi z bolniki (sodelovanje z bolniki pri ozaveščanju javnosti o boleznih).

2. dan:

  • Digitalno komuniciranje in družbena omrežja (trendi, upravljanje digitalnih medijev in platform, umetna inteligenca).
  • Komunikacijski primeri iz prakse.
  • Pregled in integracija znanj.
KDAJ?
Četrtek, 23. januar 2025, od 8. do 16. ure in
petek, 24. januar 2025, od 8. do 13.30 ure
KJE?
AETAS, Tomšičeva ulica 1, Ljubljana
Predavalnica v 3. nadstropju
CENA
1.190,00 EUR + DDV na udeleženca

Komu je namenjeno izobraževanje?

Izobraževanje je namenjeno zaposlenim, ki vodijo in izvajajo komunikacijske aktivnosti v farmacevtskih podjetjih, brand managerjem, kadrovskim managerjem, odgovornim za krizno komuniciranje, odgovornim za sodelovanje z bolniki / društvi bolnikov ter drugim sodelavcem, ki se srečujejo s komunikacijskimi izzivi v farmacevtski industriji.

Zakaj se udeležiti izobraževanja?

Izobraževanje bo osvetlilo, kako pomembno vlogo ima učinkovito komuniciranje z različnimi javnostmi pri gradnji uspešne poslovne zgodbe farmacevtskega podjetja. Poleg poslovnega uspeha vam bo pomagalo vzpostaviti trdne in kakovostne odnose z vsemi deležniki, s katerimi farmacevtsko podjetje redno sodeluje, kar je ključno za dolgoročno rast in razvoj.

Izobraževanje bo potekalo v obliki interaktivnega predavanja in delavnic, kjer bomo skozi primere dobrih praks predstavili, kako izboljšati vašo komunikacijsko strategijo.

Cena izobraževanja

1.190,00 EUR + DDV na udeleženca

Izobraževanje je omejeno na 12 udeležencev, kar omogoča delo v manjših skupinah (3 x 4), ki bodo moderirane.

Splošni pogoji
  • Vaša prijava na izobraževanje je potrjena ob plačilu 100 % kotizacije na račun družbe Aetas, rešitve in ideje v farmacevtiki, d.o.o., Redelonghijeva 28, Ljubljana.
  • Po prejeti prijavi bo v 48 urah izdana ponudba kot osnova za plačilo.
  • Račun za opravljeno storitev bo izdan po izvedenem izobraževanju.
  • Cena izobraževanja je 1.190,00 EUR (1.451,80 EUR z DDV).
  • Odpoved udeležbe je veljavna le v elektronski ali pisni obliki. V primeru odpovedi do 10 dni pred dogodkom, organizator izobraževanja zadrži 50 % kotizacije. V primeru poznejše odpovedi ali neudeležbe na izobraževanju, organizator zadrži 100 % kotizacijo.
  • Pridržujemo si pravico do delnih sprememb v programu, v primeru višje sile tudi do odpovedi dogodka. V tem primeru bo kotizacija v celoti povrnjena.
  • Po potrjeni prijavi udeleženec izobraževanja prejme na elektronski naslov podrobnejši program in navodila za pripravo na izobraževanje.
  • V ceno je zajeto kosilo prvega dne.
  • Največje število udeležencev je 12.
  • Izobraževanje se odvija v slovenskem jeziku.
Komunikacija v farmacevtski industriji

Vas zanima, kako učinkovito komunicirati?

Prijavite se!

Po uspešni prijavi boste v dveh delovnih dneh na vpisani e-naslov prejeli predračun za vplačilo kotizacije.

Vaše osebne podatke bomo uporabljali zaupno in izključno za namen, za katerega smo pridobili vašo privolitev, ter jih ne bomo posredovali tretjim osebam. Vašo zasebnost obravnavamo v skladu z določili Splošne uredbe o varstvu podatkov in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2). Več informacij o zbiranju, obdelavi in varovanju osebnih podatkov si lahko preberite v naši Politiki zasebnosti.

Za več informacij nam pišite na akademija@aetas.si ali pokličite 051 652 344.