Preplet besed in zdravja
Kako učinkovito komunicirati v farmacevtski industriji
Izobraževanje o učinkovitem komuniciranju in njegovem strateškem pomenu za uresničevanje poslanstva ter doseganja poslovnih ciljev farmacevtskih podjetij

V farmacevtski industriji je učinkovito komuniciranje ključno za krepitev zaupanja, gradnjo ugleda in dolgoročni uspeh podjetja.
Pravilno načrtovana in izpeljana komunikacija lahko vašemu podjetju prinese večjo prepoznavnost, zvestobo ključnih deležnikov in kredibilnost, obenem pa motivira zaposlene, da postanejo vaši najboljši ambasadorji.
V družbi Aetas smo s strokovnjaki zasnovali celovito izobraževanje, ki se osredotoča na izboljšanje komuniciranja s ključnimi deležniki – od zaposlenih in bolnikov do poslovnih partnerjev, dobaviteljev, medijev in splošne javnosti.
Program izobražuje, kako lahko učinkovita in usklajena komunikacija na vseh ravneh prispeva k uspehu vašega podjetja, hkrati pa vam ponuja orodja za odgovorno komuniciranje o zdravilih in zdravstvenih temah v skladu z zakonodajo.
Predavateljice

Mag. Katarina Klemenc
Sem strokovnjakinja korporativnega komuniciranja z več kot 30-letnimi izkušnjami.
Ponosna sem, da sem uspela postaviti enega najkakovostnejših timov sodelavcev za korporativno komuniciranje v regiji, da sem vzpostavila kakovostne in trdne odnose z društvi bolnikov ter vrsto nevladnih organizacij, da smo skupaj zgradili ali utrdili pomembne družbeno odgovorne programe. Predvsem pa sem ponosna na prekrasne medčloveške odnose, ki sem jih stkala v tem času.

Mag. Vanja Badovinac
Ponosna sem na svoje dolgoletno uspešno delovanje v farmacevtskem marketingu, kjer poleg vodenja sodelavcev operativno izvajam tudi številne projekte. Čeprav je združevanje obeh vlog pogosto naporno, trdno verjamem, da prav izkušnje z operativnim delom omogočajo boljše razumevanje izzivov, s katerimi se soočajo različne ekipe sodelavcev.
Strast do dela, znanje, izkušnje in odgovornost so po mojem mnenju ključni dejavniki za uspeh in zadovoljstvo naročnikov, sodelavcev in ostalih deležnikov, ki so jim aktivnosti namenjene.

Sergeja Širca
Iz besed sestavljam zgodbe že odkar vem zase. Kot novinarka sem jih dobro desetletje pisala za različne slovenske medije, v zadnjih 15 letih pa zgodbe ustvarjam predvsem za ozaveščanje o bremenu raznolikih zdravstvenih težav.
Trdno verjamem v moč pozitivne in iskrene verbalne komunikacije. Pameten pogovor lahko zaustavi vojno in doseže mir – torej so prave besede učinkovite tudi pri soočanju z drugimi izzivi. Čudeže delajo tudi pri ozaveščanju ljudi o naši odgovornosti za ohranitev največje vrednote: zdravja.

Barbara Brglez Ljubič
Že vrsto let uspešno delujem na področju digitalnih projektov in upravljanja družbenih omrežij, kjer združujem strateško načrtovanje s kreativno izvedbo.
Strast do digitalnega sveta in nenehno spremljanje trendov mi omogočata ustvarjanje inovativnih projektov, ki dosežejo občinstvo in vzbudijo njihovo zanimanje.
Verjamem, da je uspeh vsakega digitalnega projekta odvisen od premišljene strategije, skrbno načrtovane vsebine in odlične komunikacije.
Mag. Katarina Klemenc
Mag. Vanja Badovinac
Zavedanje, da si s svojim delom pustil sled v življenju neke osebe, je neprecenljivo. Dobro načrtovano in izvedeno delo pa je vedno odvisno od kakovostne komunikacije – saj se vse začne in konča prav z njo.
Prepričana sem, da se prvi komunikacijski trenutek zgodi že s prvim stikom – s pozdravom, stiskom roke, pogledom v oči, telefonskim pogovorom, z elektronskim sporočilom ali zapisom na socialnih omrežjih. To so drobni, a pomembni trenutki, ki ustvarjajo osebno blagovno znamko in puščajo vtis. Kot dolgoletna vodja uživam v svojem poslanstvu zrelosti, to je prenosu znanja in veščin na mlajše sodelavce. Pogosto prevzamem mentorsko ali svetovalno vlogo, v kateri uživam tako kot v rezultatih odlično izvedenih projektov, ki so ponosno zapisani med uspehe podjetja, ki ga vodim.
Če bi se še enkrat odločala za svojo karierno pot, bi znova izbrala podjetništvo. Raznolikost projektov in številni stiki, ki sem jih ustvarila na tej poti, bogatijo tako moje poslovno kot tudi osebno življenje in noben dan ni enak drugemu.
Sergeja Širca
Seveda imajo besede čarobno moč šele, ko so mojstrsko povezane v zanimivo zgodbo, ki jo prava oseba pove ob pravem času, na pravem mestu in na pravi način. Pri posredovanju zgodb širnemu svetu sta mi v pomoč prepričljiva in spoštljiva komunikacija ter dobro poznavanje slovenskih medijev in načina njihovega delovanja.
Prepričana sem, da lahko dobro zgodbo ustvarimo šele potem, ko osrednjemu liku najprej pozorno prisluhnemo. Moj moto je, da ima vsakdo od nas zanimivo zgodbo. Najljubši delovni izziv mi pomenijo trenutki, ko navidez nepovezane stavke in negotove besede povežem v zgodbo, ki pritegne pozornost. Zame najdragocenejša nagrada pa je spoznanje, da je nekdo v sodobnemu norem tempu življenja pozorno prisluhnil zanj najpomembnejši zgodbi – tisti, ki nam jo pripovedujeta naše telo in duša.
Moje najljubše odvisnosti so knjige, filmi in rock glasba, moj najljubši hobi pa druženje z ljudmi, ki so mi pri srcu, najraje na potovanjih in koncertih.
Barbara Brglez Ljubič
Dosledno poudarjam pomen avtentične in dosledne komunikacije na družbenih omrežjih, saj so prav to mesta, kjer se ustvarjajo prvi vtisi in odnosi z občinstvom. Zame so ključni dejavniki uspeha kakovostna izvedba, odgovornost in timsko delo. S svojim delom si prizadevam ustvariti pozitiven vpliv, tako na naročnike kot tudi na uporabnike, ki so vključeni v digitalne kampanje, pri čemer me vodi prepričanje, da vsaka beseda, objava ali interakcija puščajo sled in gradijo dolgoročne odnose.
Tudi v prostem času sem pogosto pred zasloni in spoznavam nove trende v digitalnem svetu, saj gre za eno najhitreje razvijajočih se panog. Ob tem pa se trudim čim več prostega časa preživljati kakovostno – z družino, v naravi in na potovanjih.
Program izobraževanja
1. dan:
- Temelji strateškega komuniciranja (komunikacijski načrt, korporativna blagovna znamka, trajnostno komuniciranje, družbena odgovornost, krizno komuniciranje).
- Interno komuniciranje in blagovna znamka delodajalca (zaposleni kot ambasadorji podjetja).
- Odnosi z mediji (načrtovanje dolgoročnih in učinkovitih odnosov z mediji).
- Odnosi z bolniki (sodelovanje z bolniki pri ozaveščanju javnosti o boleznih).
2. dan:
- Digitalno komuniciranje in družbena omrežja (trendi, upravljanje digitalnih medijev in platform, umetna inteligenca).
- Komunikacijski primeri iz prakse.
- Pregled in integracija znanj.
Četrtek, 23. januar 2025, od 8. do 16. ure in
petek, 24. januar 2025, od 8. do 13.30 ure
AETAS, Tomšičeva ulica 1, Ljubljana
Predavalnica v 3. nadstropju
1.190,00 EUR + DDV na udeleženca
Več o programu
- Celostno komuniciranje: osvetlili bomo pristope, ki omogočajo izboljšanje povezovanja z vašimi ključnimi deležniki. Dosledna in strateška komunikacija lahko pomembno pripomore k večji prepoznavnosti in izgradnji pozitivnega ugleda vašega podjetja.
- Vključevanje zaposlenih kot ambasadorjev: posvetili se bomo načinom, kako spodbuditi zaposlene, da prepoznajo vrednost svojega dela in prispevajo k oblikovanju pozitivne podobe podjetja. S pravilno vključenostjo zaposleni povečajo notranjo motivacijo in širijo pozitivno podobo podjetja navzven, kar krepi zaupanje pri deležnikih podjetja.
- Etično in zakonodajno skladno komuniciranje: pogledali bomo, kako oblikovati sporočila, ki so skladna z zakonodajo in so hkrati jasna, prepričljiva in zaupanja vredna. To bo prispevalo k izgradnji trajnega zaupanja med vašim podjetjem in vašimi partnerji.
- Krizno komuniciranje: osredotočili se bomo na učinkovite pristope za pravočasen in ustrezen odziv v kriznih razmerah. Predstavili bomo primere in strategije za zmanjšanje škode, zaščito ugleda podjetja ter ohranitev njegove stabilnosti v zahtevnih situacijah.
- Optimiziranje sporočil: raziskovali bomo, kako prilagoditi sporočila različnim deležnikom, da dosežete optimalen doseg in učinek. Preučili bomo, kako uskladiti vsebine za zaposlene, stranke, bolnike, poslovne partnerje ali medije, da bi okrepili njihovo razumevanje in vzpostavili kakovosten dolgoročen dialog.
Komu je namenjeno izobraževanje?
Izobraževanje je namenjeno zaposlenim, ki vodijo in izvajajo komunikacijske aktivnosti v farmacevtskih podjetjih, brand managerjem, kadrovskim managerjem, odgovornim za krizno komuniciranje, odgovornim za sodelovanje z bolniki / društvi bolnikov ter drugim sodelavcem, ki se srečujejo s komunikacijskimi izzivi v farmacevtski industriji.
Zakaj se udeležiti izobraževanja?
Izobraževanje bo osvetlilo, kako pomembno vlogo ima učinkovito komuniciranje z različnimi javnostmi pri gradnji uspešne poslovne zgodbe farmacevtskega podjetja. Poleg poslovnega uspeha vam bo pomagalo vzpostaviti trdne in kakovostne odnose z vsemi deležniki, s katerimi farmacevtsko podjetje redno sodeluje, kar je ključno za dolgoročno rast in razvoj.
Izobraževanje bo potekalo v obliki interaktivnega predavanja in delavnic, kjer bomo skozi primere dobrih praks predstavili, kako izboljšati vašo komunikacijsko strategijo.
Cena izobraževanja
1.190,00 EUR + DDV na udeleženca
Izobraževanje je omejeno na 12 udeležencev, kar omogoča delo v manjših skupinah (3 x 4), ki bodo moderirane.
Splošni pogoji
- Vaša prijava na izobraževanje je potrjena ob plačilu 100 % kotizacije na račun družbe Aetas, rešitve in ideje v farmacevtiki, d.o.o., Redelonghijeva 28, Ljubljana.
- Po prejeti prijavi bo v 48 urah izdana ponudba kot osnova za plačilo.
- Račun za opravljeno storitev bo izdan po izvedenem izobraževanju.
- Cena izobraževanja je 1.190,00 EUR (1.451,80 EUR z DDV).
- Odpoved udeležbe je veljavna le v elektronski ali pisni obliki. V primeru odpovedi do 10 dni pred dogodkom, organizator izobraževanja zadrži 50 % kotizacije. V primeru poznejše odpovedi ali neudeležbe na izobraževanju, organizator zadrži 100 % kotizacijo.
- Pridržujemo si pravico do delnih sprememb v programu, v primeru višje sile tudi do odpovedi dogodka. V tem primeru bo kotizacija v celoti povrnjena.
- Po potrjeni prijavi udeleženec izobraževanja prejme na elektronski naslov podrobnejši program in navodila za pripravo na izobraževanje.
- V ceno je zajeto kosilo prvega dne.
- Največje število udeležencev je 12.
- Izobraževanje se odvija v slovenskem jeziku.

Vas zanima, kako učinkovito komunicirati?
Prijavite se!
Po uspešni prijavi boste v dveh delovnih dneh na vpisani e-naslov prejeli predračun za vplačilo kotizacije.
Vaše osebne podatke bomo uporabljali zaupno in izključno za namen, za katerega smo pridobili vašo privolitev, ter jih ne bomo posredovali tretjim osebam. Vašo zasebnost obravnavamo v skladu z določili Splošne uredbe o varstvu podatkov in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2). Več informacij o zbiranju, obdelavi in varovanju osebnih podatkov si lahko preberite v naši Politiki zasebnosti.