PROMOCIJA FARMACEVTSKIH IZDELKOV
- OSEBNA
- DIGITALNA

KAKO KOMUNICIRAMO
S kom
Naši strokovni sodelavci so usposobljeni za osebno komunikacijo s strokovno javnostjo. Komuniciramo s splošnimi
zdravniki, specialisti in farmacevti.
S čim
Vaše farmacevtske produkte lahko poleg osebnega načina predstavimo tudi v elektronskih oblikah. Digitalna komunikacija s strokovno javnostjo poteka v dogovoru z zdravniki in farmacevti ter v skladu z zakonodajo na področju varovanja osebnih podatkov.
Kdaj
- Ko lansirate nov izdelek.
- Ko vaša konkurenca poveča marketinške aktivnosti.
- Ko zaznate padec v prodaji vašega izdelka.
- V času vaše marketinške kampanje.
- V času popustov in posebnih ponudb.
- Z našimi strokovnimi rešitvami pomagamo tudi ob daljših odsotnostih vaših zaposlenih (materinstvo, bolezen).
Naš pristop
Naši strokovni sodelavci bodo osebno predstavili vaš farmacevtski izdelek zdravnikom ali farmacevtom. Pri delu je strokovnost na prvem mestu.
Med opravljanjem dialoga z zdravniki in farmacevti predstavljamo lastnosti farmacevtskega izdelka za pacienta.
Predani smo spoštovanju standardov in pogojev farmakovigilance.
Aleš Torkar, vodja prodaje Bayer Consumer Health za regijo Alpe Adria
Katja Pintar Stepanović, vodja ključnih kupcev, LifeScan Johnson & Johnson, Medis M

051 652 344
Za več informacij nas pokličite
Uspešnega obojestranskega sodelovanja si želimo tudi v prihodnje!«
Daša Gantar, direktorica PHARMAGAN, d.o.o.