Aetas blog

Podjetje AETAS smo ljudje, ki spodbujamo in uresničujemo kreativno miselnost na področju farmacevtskega marketinga in verjamemo v dolgoročne odnose na vseh področjih življenja. S članki v našem spletnem blogu vas bomo redno seznanjali z novostmi na področju farmacevtskega marketinga in vam tu in tam ponudili uporabne nasvete za učinkovito delo.

Kako novega člana vpeljati v tim, ki dela od doma?

Kako novega člana vpeljati v tim, ki dela od doma?

V zadnjem letu smo se velikokrat srečali s situacijo, v kateri smo fizično ločeni drug od drugega morali najti nov način, kako sodelavce – nove ali stare – priučiti novih nalog. Šele ko se znajdeš v situaciji, ko novitet ne moreš pokazati v živo, postane jasno, koliko...

Preberite več
Mi lahko vse naredimo sami

Mi lahko vse naredimo sami

Ko se v podjetjih odločajo za najem zunanjih storitev (outsourcing), običajno pomislijo na IT storitve, čiščenje ali računovodske servise, včasih najamejo agencijo za kadre. Vse bolj pogosto pa zunanje agencije ali sodelavce najemajo tudi za spletni marketing in druge...

Preberite več
Ali je digitalni marketing res potreben?

Ali je digitalni marketing res potreben?

Pred iztekom leta, ki nas je preselilo na splet, smo z marketinško ekipo v podjetju Aetas govorili o spletnih aktivnostih, ki so letos postale nepogrešljive. Barbara Brglez Ljubič in Klavdija Verlak sta nam odgovorili na vprašanja, ki se nam zdijo zanimiva in na...

Preberite več
Izzivi dela od doma

Izzivi dela od doma

V novem valu ukrepov za zajezitev posledic okužb s koronavirusom se v podjetjih spet srečujemo z delom od doma. Načeloma si ga občasno vsi želimo, a niso vsi sodelavci navdušeni nad njim. Poleg tega je odreditev dela na domu marsikje razdelila time, saj se doma vsak...

Preberite več
Zakaj bi morali pošiljati newslettre in e-mail kampanje?

Zakaj bi morali pošiljati newslettre in e-mail kampanje?

V podjetju Aetas že dlje časa pošiljamo uspešne newslettre in e-mail kampanje za naše stranke. Kdor jih redno uporablja kot del svoje marketinško informativne kampanje, je z njimi več kot zadovoljen. Open rate ali delež naslovnikov, ki odprejo našo pošto, je...

Preberite več