Marketinške kampanje,
ki imajo smisel

Zasnova, raziskava in določanje cilja

Uspešne kampanje so osnovane na pozornih raziskavah, so dobro zastavljene in osredotočene na podrobnosti in izvedbo, namesto da bi počivale na eni sami, grandiozni ideji. Načrtovanje marketinške kampanje se začne z razumevanjem vašega položaja na tržišču in konča s podrobnostmi, kot je formuliranje oglasa.

Za koga

Za podjetja, ki želijo izboljšati svojo prisotnost na trgu in pridobiti nove stranke preko marketinške kampanje.

Za podjetja, ki lansirajo nov izdelek ali storitev.

marketing_ikonce

Kateri mediji

  • Spletni mediji, vključno z interaktivnimi oglasi in oglasnimi pasicami na spletnih straneh.
  • Tiskani mediji.
  • Socialni mediji.
  • Reklame.
  • Pošta / elektronska pošta.
  • Radio.
  • Televizija.
  • Telemarketing.
  • Dogodki in sejmi.
  • Zunanji mediji.

Naš pristop

Od lansiranja izdelka do končne prodaje ali izdaje recepta.

Pomagali vam bomo pri pozicioniranju in ponovnem pozicioniranju vašega izdelka. Lahko vam pomagamo vstopiti na tuja tržišča, posebej v Srednji in Jugovzhodni Evropi.

Za vas komuniciramo z mediji in se pogodimo za pogoje sodelovanja. Ustvarimo PR kampanje, tiskane in digitalne oglase, video posnetke, radio in TV reklame in oddaje, spletne strani (ali ciljne strani) in vas po potrebi podpiramo z vsebinami za socialne medije.

telefon
051 652 344
Pokličite nas za več informacij.