Marketinške raziskave na področju farmacije
Marketinške raziskave nudijo odgovore, ki vplivajo na poslovne odločitve in investicije
Rezultati ankete so predstavljeni stranki preko jasnega in razumljivega poročila.
Strokovna javnost
Marketinške raziskave opravljene znotraj strokovne javnosti (zdravniki, farmacevti) so najbolj zanesljiv vir relevantnih odgovorov.
RAZIŠČEMO
- Status vašega izdelka.
- Faktorje odločanja pri izdaji recepta.
- Sprejemanje in razumevanje marketinških sporočil.
- Kvaliteto strokovne pomoči.
- Uspeh marketinških kampanj.
ODGOVORIMO
- Kako načrtovati posel v prihodnosti?
- Kako načrtovati investicije v marketing in prodajo?
- Kako pozicionirati ali ponovno pozicionirati vaš izdelek?
- Kako izboljšati učinkovitost vaše ekipe?
Laična javnost
Raziskave med laično javnostjo so primerne za sektor prehranskih dopolnil, zdravil brez recepta in medicinskih pripomočkov.
RAZIŠČEMO
- Vidljivost vašega izdelka med laično javnostjo (v primerjavi s konkurenco).
- Potrebe (potencialnih) strank.
- Razumevanje niše vašega izdelka.
- Pričakovanja strank do izdelkov.
ODGOVORIMO
- Ali ciljate na pravo občinstvo?
- Ali nagovarjate občinstvo s primernimi in razumljivimi sporočili?
- Ali je vaš izdelek pravilno pozicioniran na tržišču?
- Ali se vaš marketinški proračun učinkovito uporablja?
Naš pristop
Vprašanja o poslu in investicijah zahtevajo empirično preverjene odgovore. Na podlagi vaših potreb izberemo najbolj primerne metode (ankete, intervjuji, dnevniki).
Pozorni smo na podrobnosti! Le dobro pripravljene raziskave vam prinesejo jasen, zanesljiv, uporaben vpogled za sprejemanje informiranih odločitev.
Radi imamo kratek in fokusiran pristop, zato uporabljamo zaprta vprašanja, kadarkoli je to mogoče. Konsistentne lestvice, logično urejanje, objektivnost in jasen dizajn so elementi dobre raziskave, ki vodijo do večjega števila odgovorov in kvalitetnejših podatkov.
051 652 344
Pokličite nas za več informacij
Urša Jelnikar, Abbott Laboratories d.o.o.